ÖZLENEN ÖZELDİR


     Özlemek diğer hiç bir duyguya benzemez. Deniz suyu gibidir özlem, içtikçe daha çok susatan...
Bir kere yakalandın mı bu duyguya daha kurtaramazsın yakanı, iki yakan bir araya gelmeyecektir artık. Bir özlersin, ikinciye takâtin kalmaz. İliğine kadar kurutur insanın...

     Aşkın içindedir özlemde, ondandır der susarsın. Ondan gelen herşey tatlıdır sana, en derin acılar bile tatlıdır.
Ben sevmem özlem duygusunu, gerçekten sevenler bilirler, acıdır özlem. Sanki bir maddeye bağımlıymışsın ve onu enjekte edemediğin her dakika aleyhine işliyor, sanki hamilesin ve o an aşerdiğin o muhteşem tatlıya ulaşamıyorsun, sanki okyanusta kaybolmuşsun ve yolunu bulamayıp çılgına dönmüşsün...

     Özlemek, her yerde, rüyada, otobüste, yürüdüğün yolda, baktığın tavanda hatta gözünün daldığı herhangi bir yerde onu görmektir de; bir onu görememektir.
Özlemek, havayı yalnız solumak zorunda kaldığın için her an kendine kızmaktır.
Özlemek, "şimdi yanında olmak için neler (...) vermezdim" cümlesine bir türlü nokta koyamamaktır.
Özlemek, düpedüz onsuzluktur, yoksulluktur, yolsuzluktur, kimsesizlik ve çaresizliktir...

     Aslında bunun üstüne birşey koymak gerçekten zor bu yüzden benim yazım sönük kalacak kanaatindeyim:) 

    En sevdiğim his dir, duygudur özlem. Bir insana ne kadar aşıksanız  o kadar özlersiniz. Belki çok ayrı kalmak saç bsş yoldurur ama en azından özlemi tattırın ruhunuza yumuşasın gönlünüz. Evet uzak durun demeye çalışıyorum. Bazen çoğu sorunuda çözer özlem. Aşık olduğunu hatırlarsın yüzü gelir gözünün önüne kıyamazsın. Bir anda ilişki sıfır km olur. 

     Özlemi çok severim evet, çünkü insanlar evlendikten sonra daha özlemiyorlar. Hep birlikte olduklarından özlem hissş yok oluyor. Bu yüzden ben bu ara doya doya yaşıyorum özlemi:) Gerçekten zor:) ama seviyorum işte aşk acıtır derlerya öyleymiş meğer.

Seni özlemek bile güzel..


Mahya&Vedud

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde duygularınızı benimle paylaşın :)