KISACIK HAYATTAN ÇOK ŞEY BEKLEMEYİN



    "Bugün farkettim ki, beni çok seven bir ailem var. Her zaman iyiliğimi düşünen arkadaşlarım ve huzuru yaşatan bir sevgilim var. Çocukluk hayalim o istediğim bölümde okuyorum. Allah'a şükür sağlığımda yerinde hani. Mesleğimi ilerletecek bir işte çalışıyorum. Artı birde ek işim var bana yüksek gelir sağlayacak.

     Bir evimiz ve bir arabamızvar kimseye muhtaç değiliz Allah'a şükür. Ailem herşeyimi takdir eder her hareketimde arkamda durur. Bende onların yüzünü eğicek hiçbişey yapmadım bugüne kadar. Kız kardeşimle aram çok iyidir her kardeş gibi itip kakmayız öyle birbirimizi napsakta severiz birbirimizi.

     Her bayram kalabalık sofralar kurar muhabbetler eşliğinde kahvaltı yaparız tüm akrabalarımızla. Sırf bu kalabalık için bile bayram gününü iple çekerim.

     Çevremde takdir gören saygı duyulan bir kişiliğim hani bi karizmam vardır konuştuklarım dinlenir.

     Sevgilimin ailesiylede tanıştım, yakında istemeye gidicez. 2 elim, 2 kolum, 2 bacağım kısaca söylemek gerekirse bedensel hiç bir özrüm yok çok şükür. Zihinsel bir özrümde yok. Karakter olarakta bir eksiğim yok olursada hemen düzeltmeye çalışırım. Yeniliklere ve değişime her zaman açık bir kişiliğim. Kimseyi kırmam, mütevaziliği elden bırakmam. Kızarsam, küsersem hemen unuturum kin tutamam. Çabuk affederim ve özür dileyebilirim. Çoğu insanda olmayan birçok özelliğe sahibim aslında.

     Hiçbir engelim yok peki neyim var benim ? Bu kadar mükemmelken ne istiyorum ki hala hayattan, Yaradandan ? Sadece şükretmesini bilmiyorum galiba ama dedimya değişime açığım diye. Allah'ım sana çok şükürler olsun bu kadar nimeti bana birarada sunduğun için demem lazımken ben bana az verdiğini düşündüğüm paradan yakınıyorum ve her gün sevgilime diyorum"


Bu bana sevgilim tarafından verilen bir derstir.


Mahya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde duygularınızı benimle paylaşın :)