YAZARAK SUSTUKLARIM

Deli gibi haykırasım var karanlığa yalnızlığımı,
Ben mi çok yalnızım, sen mi çok karanlıksın diyesim var..
Bazende sevesim var beni yalnız bıraktığı için tüm insanlığı,
Gidesim var arada çekip gidesim,
Suskunluklarım benim her köşede bağırıyorlar                                         
Şşt yapıyorum susun, ötesi olmayan gözleri yaşlı
Sen mi yaşlısın ? Ben mi telaşlı ?
Gökyüzünde kanat çırpmak çocukluğumda kaldı
Artık herşey burdan bakınca mukavva kaplı                                              
Yalanın dili yok ağzı var
Ağzı olanın bir mısrası var
Mısralar hayalimde canlanıyorlar
Sanki özgürlüğe kanat çırpıyorlar.
                         ...
Yazarak kitap bitirmek yerine bazen sayfalarca susarsın. Çünkü anlatabilmek için susmak gerekir.
Muhattabın bir insansa susmak en iyisidir.
Öyleyse ben susayım..




Vedûd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde duygularınızı benimle paylaşın :)