İLİŞKİMİZDE KARŞILIK BEKLİYOR MUYUZ ?



Bir ilişki de ne kadar karşılıksız desekte çoğu şey karşılıklıdır aslında. Birbirinize karşı anlayışlı olmak, birbirinize karşı saygılı olmak, tartışma esnasında birşeyleri alttan almak, her zaman olumlu olmaya çalışmak, kötü zamanlarında destek olmak, iyi zamanlarında paylaşmak vs. bunlar zamanında onun size sunduğu iyi niyetinin karşılığıdır çoğu zaman. Bazen karakterimiz şekillendirir bunları bazense o da bize böyle davrandığı için bunları yapmayı isteriz.
Hatta yaptıktan sonra karşılığını görmeyi bekleriz:
"Ben sana bu şekilde davranmıştım, sen neden böyle yapıyorsun?"
"Sen bana böyle tepki verdiğin için ben sana böyle davrandım." gibi cümleleri herkes zaman zaman kuruyordur, kimse karşılıksız diyemez. İnsanoğlunda nefis denen illet oldukça da çok az insan karşılığını beklemeden adım atacaktır..




Vedûd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde duygularınızı benimle paylaşın :)